AKİT MENÜ

Yerel

Balıkesir'de ray demirlerini çalan 2 kişi yakalandı

Balıkesir'in Kepsut ilçesinin kırsal Ovacık Mahallesi’nde, ray demirlerini çaldığı belirlenen 2 kişi, jandarma tarafından kıskıvrak yakalandı.

Balıkesir'in Kepsut ilçesinde ray demirlerini çalan 2 kişi, jandarma tarafından yakalandı.

Kepsut ilçesi kırsal Ovacık Mahallesi’nde, jandarma ekipleri, şüphe üzerine 43 plakalı bir minibüsü durdurdu. Araçta yapılan aramada, 3 ton ağırlığında ray demiri ve demir kesmeye yarayan kaynak makinesi ile kesici aletler ele geçirildi. Araçtaki A.S. ve T.D. gözaltına alındı. Şüpheliler hakkında 'Kamu, kurum ve kuruluşlarından hırsızlık' suçlamasıyla yasal işlem başlattı. Ray demirleri ise TCDD yetkililerine teslim edildi.

Yorumlara Git

CHP'de ortalık yangın yeri! Kılıçdaroğlu, Özgür Özel'i görevden aldı!

Bakan müjdeyi verdi! İstanbul'da bir ilk olacak: TOKİ'den 15 bin kiralık konut!

Akit sapıkları 'hedef' aldı, rota değişti! Pedofili sapık LGBT gemisi Türkiye'ye gelemeyecek!

Rusya'yla yakınlaştı, Fransa ile ilişkilerini kopardı

Sıcaklıklar sebebiyle trafik ışıkları eridi