AKİT MENÜ

Dünya

Rusya semalarında meteor görüldü

Rusya’nın Krasnoyarsk kenti semalarında dün bir gökcismi görüldü. Moskova Üniversitesi’nden Astronom Vladimir Surdin, kameraya yansıyan görüntülerden cismin bir meteor olduğunun söylenebileceğini ifade etti.

Krasnoyarsk sakinleri dün akşam saatlerinde bir gökcismini fark etti. Sosyal medyada yansıyan görüntülerde cismin havada yandığı anlar kameraya yansıdı.

Gökcismi Krasnoyarsk'ın yanı sıra Kansk, Sosnovoborsk ve Jeleznogorsk'ta da fark edildi.

Zvezda'ya konuşan Moskova Devlet Üniversitesi Fizik Fakültesi'nden Astronom Vladimir Surdin, "Görüntüler üzerinden değerlendirecek olursak bu gerçekten bir meteor. Atmosferde tamamen parçalandı" ifadelerini kullandı.

Görgü tanıkları uçaklar geçerken duyulduğu gibi bir uğultunun duyulduğunu da belirtti.

 

Yorumlara Git

ABD'deki İsrail-Lübnan Görüşmelerinde İlk Gün Tamamlandı: Gözler Kritik Kararlarda

CHP'de kazan kaynıyor! Özgür Özel o tarihte yeni partisinin startını verecek

İçişleri Bakanlığı Duyurdu: CHP'li 2 Belediye Başkanı Görevden Uzaklaştırıldı

Türkiye’nin en önemli sorunu!

Meclis'ten Araç Sahipleri ve Öğrencilere Yeni Düzenleme: Tescil Süresi Uzatıldı, Eğlence Vergisinde Muafiyet Geldi