AKİT MENÜ

Dünya

Pakistan Başbakanlık binasında yangın çıktı!

Pakistan Başbakanlık binasının 6. katında kısa devre nedeniyle yangın çıktı. Başbakan İmran Han, güvenli bir şekilde binadan çıkarıldı.

Pakistan’ın başkenti İslamabad’da bulunan Başbakanlık binasında yangın çıktı. Başbakan İmran Han'ın güvenli bir şekilde binadan çıkarıldığı bildirildi.

İlk belirlemelere göre yangın, Pakistan Başbakanlık binasının 6. katında meydana gelen kısa devre nedeniyle çıktı.

Yangın kısa sürede yayılınca güvenlik görevlilerinin Başbakan İmran Han ve diğer personeli güvenli bir şekilde binadan tahliye ettiği bildirildi. Bölgeye 6 itfaiye aracı yönlendirildi. Herhangi bir kayıp bildirilmedi.

Başbakan Han'ın yangın çıktığı sırada önemli bir toplantıya başkanlık ettiği ve binadan ayrılmayı reddettiği de öne sürüldü.

Yorumlara Git

Meclis'ten Araç Sahipleri ve Öğrencilere Yeni Düzenleme: Tescil Süresi Uzatıldı, Eğlence Vergisinde Muafiyet Geldi

Belediyelere kamera uyarısı!

ABD o ülkedeki başkanlık seçimlerine müdahale etti!

Dini değerlere hakaret yasası meclisten geçsin!

24 Haziran 1724: Uşşâkizâde İbrâhim Efendi'nin vefatı: (Osmanlı Âlimi ve Tarihçisi)