AKİT MENÜ

Dünya

Rus savaş gemileri Filipinler'e gitti!

Rus destroyerleri Amiral Tributs ve Vinogradov iyi niyet ziyareti çerçevesinde Filipinler’in başkenti Manila’ya geldi.

Rusya'ya ait iki savaş gemisi iyi niyet ziyareti çerçevesinde Filipinler'in başkenti Manila'ya geldi.

Filipinler Donanması Sözcüsü Jonathan Zata, bugün demirleyen iki Rus gemisinin ülkeye ilk ziyaretlerini Ocak 2018'de gerçekleştirdiklerini söyledi.

Rus ve Filipin donanması personellerinin güven artırıcı çalışmalarda bulunacakları ifade edildi.

Rus savaş gemilerinin cumaya kadar ülkede kalacağı belirtildi.

Yorumlara Git

Meclis'ten Araç Sahipleri ve Öğrencilere Yeni Düzenleme: Tescil Süresi Uzatıldı, Eğlence Vergisinde Muafiyet Geldi

Belediyelere kamera uyarısı!

ABD o ülkedeki başkanlık seçimlerine müdahale etti!

Dini değerlere hakaret yasası meclisten geçsin!

24 Haziran 1724: Uşşâkizâde İbrâhim Efendi'nin vefatı: (Osmanlı Âlimi ve Tarihçisi)