AKİT MENÜ

Yerel

Telefon hırsızı okul temizliği cezası alarak yırttı

Bolu’da bir otomobilden cep telefonu çalan kişiden okulda temizlik yapması şartıyla şikayetçi olunmadı.

Bolu'da bir kişi, kapılarını açık bıraktığı otomobilde unuttuğu cep telefonunu çalan şüpheliden, 15 gün boyunca bir okulda temizlik yapması şartıyla şikayetçi olmadı.

Geçen yıl şubat ayında İ.C.Ç. (56), bir yakınını Bolu Terminali'ne götürdü.

Park ettiği otomobilin kapılarını kilitlemeyi unutan İ.C.Ç. aracına döndüğünde otomobilde bıraktığı cep telefonunun yerinde olmadığını fark ederek durumu polise bildirdi. 

Polis ekipleri yaptıkları incelemede, araçtan çaldığı telefonu sattığı tespit edilen İ.Y (56), hakkında yasal işlem başlattı.

Yorumlara Git

Bakan müjdeyi verdi! İstanbul'da bir ilk olacak: TOKİ'den 15 bin kiralık konut!

Akit sapıkları 'hedef' aldı, rota değişti! Pedofili sapık LGBT gemisi Türkiye'ye gelemeyecek!

Rusya'yla yakınlaştı, Fransa ile ilişkilerini kopardı

Sıcaklıklar sebebiyle trafik ışıkları eridi

İran iki ülkeyi aynı anda vurdu!