AKİT MENÜ

Dünya

Militanlar, ülkede 60 sürücüyü kaçırdı

Afganistan'da Taliban militanlarının kömür taşıyan 60 aracın sürücülerini kaçırdığı bildirildi.

Afganistan'ın kuzeyindeki Samangan vilayetinde kömür taşıyan 60 aracın sürücülerinin Taliban tarafından kaçırıldığı bildirildi.

Samangan İl Şura Başkanı Raz Muhammed Muvahhidi, gazetecilere yaptığı açıklamada, militanların, Samangan'ın Dere-i Suf ilçesinden kömür yükleyerek Mezar-ı Şerif kentine doğru giden araçları, Kotal Rig bölgesinde durdurarak araç sürücülerini kaçırdığını belirtti.

Aynı bölgede daha önce kaçırılma yaşandı

Sürücülerin nereye götürüldüğüne dair bilgi sahibi olmadıklarını kaydeden Muvahhidi, sürücülerin serbest bırakılması konusunda çalışma başlatıldığını söyledi.

Muvahhidi, militanların daha önce de aynı bölgede bazı sürücüleri kaçırdığını vurguladı.

Taliban'dan henüz konuyla ilgili açıklama yapılmadı.

Yorumlara Git

24 Haziran 1724: Uşşâkizâde İbrâhim Efendi'nin vefatı: (Osmanlı Âlimi ve Tarihçisi)

Türkiye devreye girdi! Sumud aktivistleri özgürlüğüne kavuştu

Sinan Burhan'dan çarpıcı CHP iddiası! Tarih verip açıkladı

Alman yetkili itiraf etti: Türkiye’yi örnek alıyoruz

ABD Senatosu şaşırttı! İran bir zafer daha kazandı