Otomotiv
Lüksün tanımını yeniden yorumluyor
Yılın son çeyreğinden itibaren Türkiye’de satışa sunulacak olan Lexus ilk kez İstanbul Autoshow’da Türkiye’deki lüks marka müşterilerinin beğenilerine sunuluyor.
Otomobilde lüks kavramına yeni standartlar getirerek premium otomobil pazarında “müşteri odaklılık” kavramını yeniden tanımlayan Lexus, İstanbul Autoshow’da IS, NX, GS, LS, RCF, LFA modellerinin yanı sıra yeni nesil RX modelini de sergileyecek.
TOYOTA İLE GAZA BASACAK
Üretilmeye başlandığı 1989 yılından itibaren dünyanın en itibarlı otomobilleri arasında başı çeken, göz alıcı şıklığı, kalitesi ve performansı ile farklı olmak isteyenlerin tercihi olan Lexus, Türkiye’de de yeni bir dönemi başlatacak. Dünyanın 80 ülkesinde satışa sunulan ve Türkiye operasyonları Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. tarafından yürütülecek olan Lexus, lüks segment müşterilerinin karşısına yeni bir hizmet anlayışı ile çıkacak.
HİBRİT VE SPORTİF ATILIM
Lexus, “müşteri odaklılık” kavramı ile Türkiye’de yaşayan premium segment müşterilerine hak ettikleri deneyimi yaşatacak. Lüks marka müşterileri; otomobil alırken, kullanırken ve sonrasında da devam eden, daha önce deneyimlemedikleri bir hizmetle tanışacaklar.
Hibrit ve spor modellerin de sergileneceği İstanbul Autoshow’da Türkiye’de ilk kez satışa sunulacak olan Lexus modelleri premium markalar ile rekabet edecek bir fiyat politikasıyla pazarda yer alacak.