AKİT MENÜ

Yerel

“Tek derdiniz hemşehrilerimize hizmet olsun hizmet olsun”

Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce, Büyükşehir ve SASKİ bürokratlarıyla bir araya geldi.

Buluşmada Genel Sekreter İbrahim Pehlivan, SASKİ Genel Müdürü Dr. Rüstem Keleş, Genel Sekreter Yardımcıları Ayhan Kardan, Ali Oktar, SASKİ Genel Müdür Yardımcıları Sebahattin Belik, Sezar Ercan ve Büyükşehir ile SASKİ daire başkanları yer aldı. Başkan Yüce, yaptığı konuşmada, büyük bir gayret ve özveri ile Sakarya’ya en iyi hizmeti sunmak için çok çalışacaklarını vurguladı. Başkan Ekrem Yüce, “Hepimiz bu koltuklarda emanetçiyiz. Bizlere tevdi edilen bu emaneti en iyi şekilde korumak, destekleriyle bizlere güç veren hemşerilerimize en güzel hizmeti sunmak durumundayız. Dolayısıyla çok çalışacağız. Gayret ve özveri ile zaman mefhumu gözetmeden çabalayacağız. Büyükşehir ve SASKİ olarak çalışmalarımızı aralıksız sürdüreceğiz. Devam eden projelerimiz var, yenileri de eklenecek. Hepinizin tek derdi ve düşüncesi hizmet olsun. Şunu asla unutmayın: Sizlerden tek beklentim hemşerilerimize hizmettir” dedi.

Yorumlara Git

İran iki ülkeyi aynı anda vurdu!

Trump tehditler savurdu! Savaş yeniden alevlenebilir

Bitti derken başladı! "Sığınaklara gidin" çağrısı

Ortalık karıştı! Hava savunma sistemleri devreye girdi

Bölge yine karıştı! ABD ordusu İran'ı vurdu