AKİT MENÜ

Yerel

Bingöl'de 229 düzensiz göçmen yakalandı

Valilikten gelen açıklamaya göre, Bingöl'de son 10 gün içinde 229 düzensiz göçmen yakalandı.

Güncelleme Tarihi:

Valilikten yapılan yazılı açıklamaya göre, 5-15 Nisan'da gerçekleştirilen çalışmalarda yasa dışı yollarla giriş yaptığı tespit edilen Afganistan, Pakistan, İran ve Suriye uyruklu 229 düzensiz göçmen ile bunlara aracılık eden 15 şüpheli yakalandı.

Jandarmadaki işlemlerin ardından mahkeme sevk edilen şüphelilerden 5'i tutuklandı, düzensiz göçmenler ise İl Göç İdaresi Müdürlüğüne teslim edildi.

Yorumlara Git

Bitti derken başladı! "Sığınaklara gidin" çağrısı

Ortalık karıştı! Hava savunma sistemleri devreye girdi

Bölge yine karıştı! ABD ordusu İran'ı vurdu

Camide tartıştığı 2 kişiyi bıçaklayarak öldürdü

Siyonistler kudurdu! Anlaşma kalplerine indi