AKİT MENÜ

Yerel

Yapımı tamamlanan mescit ibadete açıldı

Alaplı Belediyesi tarafından Karşıyaka Mahallesinde yapımı tamamlanan mescit ibadete açıldı.

Alaplı Belediyesi tarafından Karşıyaka Mahallesinde yapımı tamamlanan mescit ibadete açıldı.


Alaplı Belediye Başkanı Nuri Tekin, Karşıyaka Mahallesi şehirlerarası otobüs terminali arkasında yapımı tamamlanan mescidin ibadete açıldığını söyledi.

Vakit namazlarını mescitte kılınabileceğini ifade eden Tekin, “ Karşıyaka Mahallesinde başladığımız ve kısa sürede yapımını tamamladığımız mescit 100 kişi kapasiteli olup bayanlarımız da ibadetlerini yapabilecekler. Ayrıca bay bayan tuvalet ve abdest alma yeri ve engellilerimiz için engelli rampası bulunmaktadır. Karşıyaka Mahallesi mescidi İlçemize hayırlı uğurlu olsun.” dedi.

Yorumlara Git

Bitti derken başladı! "Sığınaklara gidin" çağrısı

Ortalık karıştı! Hava savunma sistemleri devreye girdi

Bölge yine karıştı! ABD ordusu İran'ı vurdu

Camide tartıştığı 2 kişiyi bıçaklayarak öldürdü

Siyonistler kudurdu! Anlaşma kalplerine indi