AKİT MENÜ

Dünya

Apartmanda yangın çıkardı, kaçanları bıçaklayarak öldürdü

Güney Kore'de 42 yaşında bir kişi, yaşadığı apartmanda çıkardığı yangından kaçan kişileri bıçaklayarak 5 kişiyi öldürdü, 13 kişiyi yaraladı.

Güney Kore'de yaşadığı apartmanda yangın çıkaran kişinin, alevlerden kaçanlara bıçakla saldırması sonucu 5 kişi öldü, 13 kişi yaralandı.

Yonhap'ta yer alan habere göre, polis yetkilileri, ülkenin güneydoğusundaki Jinju kentinde bir kişinin yaşadığı apartmanda yangın çıkardıktan sonra kaçanlara bıçakla saldırdığını belirtti.

Aralarında kız çocuğu da bulunuyor

Yetkililer, 42 yaşındaki kişinin bıçaklı saldırısı sonucu apartman sakinlerinden aralarında 12 yaşında bir kız çocuğunun da bulunduğu 5 kişinin yaşamını yitirdiğini, 13'ünün yaralandığını kaydetti.

Yaralılardan 3'ünün durumunun ağır olduğu ifade edildi.

Polis tarafından yakalanan saldırganın psikolojik rahatsızlığının bulunduğu sanılıyor.

Olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangını söndürdü.

Yorumlara Git

Pekin ve Moskova'nın arka bahçesinde tarihi imza! Kazakistan ile AB arasında dev stratejik ortaklık bildirisi kabul edildi!

Macron'dan terörist Netanyahu'yu kızdıracak sözler

Yemen'de 4 yıllık ateşkes pamuk ipliğine bağlı! Husiler'den genel seferberlik, hükümetten savaş hazırlığı talimatı

Ani kararla CHP’den AK Parti’ye geçmişti! Mansur Yavaş’ın son sözleri bardağı taşırmış!

Washington duyurdu! İran ABD'ye girecek