Dünya
Apartmanda yangın çıkardı, kaçanları bıçaklayarak öldürdü
Güney Kore'de 42 yaşında bir kişi, yaşadığı apartmanda çıkardığı yangından kaçan kişileri bıçaklayarak 5 kişiyi öldürdü, 13 kişiyi yaraladı.
Güney Kore'de yaşadığı apartmanda yangın çıkaran kişinin, alevlerden kaçanlara bıçakla saldırması sonucu 5 kişi öldü, 13 kişi yaralandı.
Yonhap'ta yer alan habere göre, polis yetkilileri, ülkenin güneydoğusundaki Jinju kentinde bir kişinin yaşadığı apartmanda yangın çıkardıktan sonra kaçanlara bıçakla saldırdığını belirtti.
Aralarında kız çocuğu da bulunuyor
Yetkililer, 42 yaşındaki kişinin bıçaklı saldırısı sonucu apartman sakinlerinden aralarında 12 yaşında bir kız çocuğunun da bulunduğu 5 kişinin yaşamını yitirdiğini, 13'ünün yaralandığını kaydetti.
Yaralılardan 3'ünün durumunun ağır olduğu ifade edildi.
Polis tarafından yakalanan saldırganın psikolojik rahatsızlığının bulunduğu sanılıyor.
Olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangını söndürdü.