AKİT MENÜ

Yerel

Veterinere böyle götürdüler! "Ayağa kalkacağı günü sabırsızlıkla bekliyorum"

Nevşehir'de yaşayan ve besicilik yapan Cengiz Çelik, dizlerinde ödem oluşan buzağısını bir battaniye içinde otomobile taşıdı, Aksaray Üniversitesi Veteriner Fakültesi'ne götürerek tedavi ettirdi.

Nevşehir'in Acıgöl ilçesinde oturan Cengiz Çelik, dizlerinde ödem oluşan buzağısını önce ilçede veterinere götürüp, tedavi ettirdi.

Çelik, rahatsızlığı geçmeyince bu kez otomobilinin arka koltuğuna buzağısını yatırıp, Aksaray Üniversitesi Veteriner Fakültesi'ne götürdü. Tedavinin tamamlanmasının ardından buzağısıyla Nevşehir'e dönen Cengiz Çelik, ''Buzağımızda diz kapaklarında ödem oluştu. İlçede veterinere götürdüm ve hiçbir faydasını göremedim. Ben de buzağımızı otomobilin arka koltuğuna koyup, eşimle birlikte Aksaray Üniversitesi Veteriner Fakültesi'ne gittim. Burada hocalarımız ilgilendi ve buzağımı tedavi etti. Buzağıya çocuğum gibi bakıyorum. Kalabalık bir aileyiz. Bu da sonuçta bir can. Rahatsızlandığında arabama bindirip götürüyorum. Tekrar ayağs kalkacağı günü sabırsızlıkla bekliyorum" dedi. 

Yorumlara Git

Devlet televizyonu paylaştı! İran'da patlama sesleri

Japonya sallanmaya devam ediyor! Bir deprem daha oldu

Yıllar sonra gelen sarsıcı Gülistan Doku itirafı! Firari şüpheli hakim karşısına çıkıyor, "Bedeninin yerini göstereceğim" dedi!

Asya'da kanlı karargah baskını! Canlı bomba araçla kapıya daldı, çıkan feci çatışmada çok sayıda ölü var!

Tarihi felaketi yaşadılar! Venezuela bir kez daha sallandı