AKİT MENÜ

Spor

Dürüst ve Albayrak istifa etti

Galatasaray Sportif AŞ Yöneticisi Ali Dürüst, sarı-kırmızılı futbol takımının dün gerçekleştirilen şampiyonluk kutlamasında yönetici Abdurrahim Albayrak ile birlikte kürsüde yer almamalarıyla ilgili olarak, bir kırgınlık yaşamadıklarını söyledi.

Futbol takımı teknik heyeti ve oyuncularının yanı sıra kulübün yeni başkanı Dursun Özbek'in kutlama platformunda yer almasına rağmen, sarı-kırmızılı ekibin sürekli yanında bulunan iki yönetici olarak kendisi ile Abdurrahim Albayrak'ın oraya davet edilmemeleri konusundaki spekülasyonlarla ilgili olarak AA muhabirine açıklamada bulunan Dürüst, "Kesinlikle bir alınganlık söz konusu değil" dedi

"Ben hiçbir zaman yönetici olarak oraya çıkma taraftarı olmadım. Şampiyonluk kutlamalarında kürsüye çağrılmadığımız için kırılmadık" ifadelerini kullanan Dürüst, "Orası futbolcuların ve teknik heyetin yeri. Alınganlık da söz konusu değil. Biz diğer yöneticilerle, sporcu aileleriyle birlikte futbolcularımızı, teknik heyetimizi alkışladık" diye konuştu.

Dürüst ayrıca, Abdurrahim Albayrak ve kendisinin Galatasaray Sportif AŞ'deki görevlerinden istifa ettiklerini de aktararak, "Normal olarak bunu zaten yapmamız lazım. Çünkü yeni bir yönetim geldi. Bir şirket görevi olduğu için istifa etmek gibi bir mecburiyetimiz yok ancak yeni yönetimin önünü açmamız gerekir" değerlendirmesinde bulundu.

AA

Yorumlara Git

Kendisini “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” olarak tanıtıp artistlik yapmıştı! O şaklabanın paketlenme anı ortaya çıktı

Defin krizi: Müslüman kadının cenazesi yakılarak külleri ateist mezarlığına defnedildi!

Ardahan'da korkutan deprem

Erhan Karaal'ın kaçırılmasıyla ilgili flaş karar alındı: Çok sayıda kişi tutuklandı

Büyük bomba patladı! Özgür Özel'den Ekrem İmamoğlu'na darbe!