AKİT MENÜ

Yerel

Katı atık bilgilendirme toplantısı yapıldı

Düzce Belediye Başkanı Dr.

Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, Başkanlığında Kültür Merkezinde Katı Atık Birliği toplantısı düzenlendi.


Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, Başkan Yardımcıları Celal Kasapoğlu ve Hüdaver Gösterişli, danışman Avukat Ali Dilber, Katı Atık Birliği üyeleri ve teknik uzmanlarla bir araya gelerek toplantı düzenledi. Yapılan toplantıda Katı Atık Tesisinde yapılan çalışmalar ve atıkların bertarafı hakkında hazırlanan sunum değerlendirildi. Katı Atık sunum toplantısının açılış konuşmasını yapan Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, “Katı Atık konusunda ciddi bir araştırma yaptık. Çevre illerde bulunan tesislerin işleyişini inceledik ve tesisimizin daha verimli ve elverişli olması açısından çalışmalarımıza yeni kararlar ekledik. Bu sayede artık, Düzenli veya vahşi depolama yapılmayacak, Entegre Katı Atık Ayrıştırma ve İşleme tesisi kurulacak. Çöpten, enerji, gübre ve kum üretilecek. Teknoloji ile Düzce’nin çöpü ekonomik faydaya dönüşecek. Sıfır Atık yaklaşımı hayata geçirilecek. İleri teknoloji uygulamaları ile çevre korunacak ve katı atıklar daha kıymetli olacak” ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Japonya sallanmaya devam ediyor! Bir deprem daha oldu

Yıllar sonra gelen sarsıcı Gülistan Doku itirafı! Firari şüpheli hakim karşısına çıkıyor, "Bedeninin yerini göstereceğim" dedi!

Asya'da kanlı karargah baskını! Canlı bomba araçla kapıya daldı, çıkan feci çatışmada çok sayıda ölü var!

Tarihi felaketi yaşadılar! Venezuela bir kez daha sallandı

Katil Netanyahu'dan harita üzerinde küstah şov! Siyonist lider Lübnan anlaşmasının ardından tehditler savurdu!