AKİT MENÜ

Dünya

Suudi Arabistan'daki saldırıyı üstlenen örgüt belli oldu

Dün Suudi Arabistan'da polis merkezine düzenlenen saldırıyı terör örgütü DAEŞ üstlendi.

Suudi Arabistan'ın kuzeybatısındaki El-Zulfi şehrinde dün bir polis merkezine düzenlenen saldırıyı terör örgütü DAEŞ üstlendi.

Örgüte yakın bir internet sitesinde yayınlanan videoda, başkent Riyad'ın kuzeybatısındaki El-Zulfi şehrinde bulunan soruşturma merkezinin hedef alındığı saldırının DAEŞ unsurlarınca gerçekleştirildiği belirtildi.

Söz konusu saldırının "Suriye, Irak ve Suudi Arabistan'da hapsedilen Müslümanlar" için düzenlendiği ileri sürüldü.

Suudi Arabistan güvenlik biriminden dün yapılan yazılı açıklamada, "El-Zulfi şehrindeki bir soruşturma merkezinin hedef alındığı terör saldırısı güvenlik güçlerince engellendi. Olayda 4 saldırgan öldürüldü, 3 güvenlik mensubu ise yaralandı." denilmişti.

İİT'den kınama

İslam İşbirliği Teşkilatı da saldırıyı kınayarak, terörle mücadele konusunda Suudi Arabistan'a destek açıklaması yapmıştı.

Terör örgütü DAEŞ son olarak Suudi Arabistan'da Temmuz 2017'de El-Kasım bölgesindeki Bureyde kentinde bulunan bir kontrol noktasına silahlı saldırı düzenlemiş, olayda bir polis ile Bangladeş uyruklu bir kişi hayatını kaybetmişti.

Yorumlara Git

Washington duyurdu! İran ABD'ye girecek

Türkiye'ye kim gidecek kavgası büyüyor: Cumhurbaşkanı ve Başbakan davalık oldu

17 kentte kırmızı alarm! Afrika sıcakları o ülkeyi esir aldı

Yine metrobüs yine arıza! Çile İstanbul çile

İçişleri Bakanlığı’ndan CHP’li belediyelere rüşvet ve örgüt darbesi! Adalar ve Silifke belediye başkanları görevden uzaklaştırıldı!