AKİT MENÜ

Yerel

Beyazgül, katı atık bertaraf istasyonunu inceledi

Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, katı atık bertaraf merkezini ziyaret edip incelemelerde bulundu.

Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, katı atık bertaraf merkezini ziyaret edip incelemelerde bulundu.


Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, kurduğu katı atık bertaraf istasyonu ile aylık 30 bin hanenin elektrik ihtiyacını karşılıyor. Kentin bütün ilçelerindeki çöpleri, kurulan katı atık bertaraf istasyonlarla enerjiye dönüştürüyor. Bertaraf istasyonunu yerinde inceleyen Beyazgül, “Eyyübiye halkımızı bir süredir rahatsız eden bir koku vardı. Bizler de bugün buraya gelerek incelemelerde bulunarak teknik heyetimizden bilgiler aldık. Bir hafta süreliğine meydana gelen kokunun minimize edilmesini ve bir ay boyunca da kokunun tamamen ortadan kaldırılmasının taahhüdünü aldık” diye konuştu.

Yorumlara Git

Japonya sallanmaya devam ediyor! Bir deprem daha oldu

Yıllar sonra gelen sarsıcı Gülistan Doku itirafı! Firari şüpheli hakim karşısına çıkıyor, "Bedeninin yerini göstereceğim" dedi!

Asya'da kanlı karargah baskını! Canlı bomba araçla kapıya daldı, çıkan feci çatışmada çok sayıda ölü var!

Tarihi felaketi yaşadılar! Venezuela bir kez daha sallandı

Katil Netanyahu'dan harita üzerinde küstah şov! Siyonist lider Lübnan anlaşmasının ardından tehditler savurdu!