AKİT MENÜ

Yerel

Ekipler beşinci kez temizledi!

Adana'nın merkez Seyhan ilçesinde içinde çöp biriktirilen ev ekipler tarafından polis eşliğinde beşinci kez temizlendi.

Güncelleme Tarihi:

Adana'nın merkez Seyhan ilçesinde Gürselpaşa Mahallesi 75372 Sokak'ta Habip Bıyık'ın (54) evinde biriktirdiği çöplerden rahatsızlık duyan komşuları durumu belediye ekiplerine bildirdi.

Bunun üzerine ilçe belediyesine bağlı temizlik ekipleri çöp biriktirilen eve gitti.

Üç katlı evin bahçesinde ve son katında çöp yığınlarıyla karşılaşan ekipler, çöpleri temizlemek istediği sırada ev sahibi kendilerine engel oldu.

Temizlik görevlilerinin yardım istemesi üzerine gelen polisler Bıyık'ı sakinleştirip ikna ettikten sonra evin temizlenmesini sağladı.

İki kamyonet dolusu çöp çıktı

Habip Bıyık'ın abisi Cemalettin Bıyık, gazetecilere yaptığı açıklamada, kendisinin evin ikinci katında yaşadığını belirterek, "Daha önce kardeşimi uyardık ama bizi dinlemedi. Çöp biriktirmesi nedeniyle ev daha önce de dört kez temizlendi" dedi.

Temizlik görevlileri yaptıkları çalışmayla evden iki kamyonet dolusu çöp çıkarttı.

Yorumlara Git

Almanya sıcaktan kavruluyor! Rekor 24 saat geçmeden yeniden kırıldı

Kudüs'te haraç düzenine geçit yok! Filistin lideri Abbas, siyonistlerin mukaddes topraklardaki yeni sinsi oyununu tüm dünyaya ifşa etti!

17 kilodan 9 kiloya düştü! Açlıktan ölmüş... 4 yaşındaki Aren’in ölümünde kan donduran detay

Avrupa ülkesinde beklenmedik gelişme: Tasarrufa gittiler Türkiye'ye akın edecekler

İstanbul'da feci kaza! Ölü ve yaralılar var