Yerel
Palandöken’den birlik beraberlik mesajı
Palandöken Belediyesi, 31 Mart yerel seçimleri sonrası Belediye Başkanını ve meclis üyelerini seçerek meclisteki ilk oturumunu geçen hafta gerçekleştirdi.
31 meclis üyesinin katıldığı ve Meclis Başkanlığını Palandöken Belediye Başkanı Muhammet Sunar’ın yaptığı ilk meclis toplantısında birlik ve beraberlik mesajları verildi. Meclis’e Başkanlık yapan Palandöken Belediye Başkanı Muhammet Sunar yaptığı konuşmada şu mesajı verdi: “Bu meclis malum olduğu üzere bir yerel seçimi geride bıraktı. Seçilen arkadaşlarımı bir kez daha tebrik ediyorum. Artık hizmet vaktidir. Bu meclis Palandöken İlçesinde yaşayan vatandaşlara hizmet için görev yapacaktır. Belediye meclisimizle, çalışanlarımızla örnek bir belediyecilik, örnek bir kardeşlik, örnek bir dayanışma sergileyeceğimize kanaatim tamdır. Bu hususta meclis üyelerimizin tamamının görüşünün de aynı doğrultuda olduğunu biliyorum. Bütün arkadaşlarımın çalışmalarımıza her zaman olumlu katkı sunacaklarını şimdiden umut ediyorum. Bizim niyetimiz Palandöken halkına hizmet etmek. Burada kurumlar arası işbirliğini her zaman ön sıraya koyacağız. Çatışmadan çalışacağız. Daha güzel bir ilçe için görev yapacağız.