Dünya
Emperyaller özgürlük yalanıyla parçalıyor
Irak’ın işgaliyle mülteci durumuna düşen gazeteci Esra K., İslam coğrafyasını uyararak, “Emperyaller hedef aldıkları ülke halkına önce medyayla özgürlük pompalar. Ardından liderinden nefret ettirir ve düşmesini sağlar. Saddam, satılmış yardımcılarını öğrenemeden şehit oldu. Biz de keşke biraz vatansever olabilseydik” dedi.
Muhammet Kutlu Ankara
Irak bağımsız ve bütün bir devletken, ülkede gelecek vaad eden gazeteciler arasında gösterilen, Irak’ın işgali sonrasında ise mülteci durumuna düşen Esra K., ülkesi Irak örneğinden hareketle, emperyallerin hedef aldıkları bir ülkeyi nasıl düşürdüklerini Akit’e anlattı.
“Liderine sahip çıkamayan bir devletin elinde sadece bir kalemi kalmış mülteci gazetecisinden tespitler” şeklindeki acı sözlerle değerlendirmelerine başlayan Esra K., şunları aktardı: “Şu an ülkem Irak, sosyal, psikolojik ve fiziki olarak Şii, Kürt, Arap, Türkmen olarak dörde bölünmüş durumda. Hiçbir santimetre toprağında huzur ve güven yok. Emperyaller, uşakları, satılmış aşiretler de dahil, hiç kimse güvende değil. Ülkemizde zerre güvenlik olsa milyonlarca insanımız mülteci olarak perişan olur muydu? Bizim düştüğümüz durumda ne zenginlik, ne kariyer, ne eğitim, hiçbir şeyin önemi kalmıyor. Bu duruma nasıl düştüğümüzü diğer emperyallerin hedefindeki toplumlara anlatmayı insanlık ve namus borcu sayıyorum” dedi.
Kimse farkına varamadı
Esra K. şöyle devam etti: “Önce ülkemi, sonra liderimiz Saddam Hüseyin’i şeytanlaştırdılar. Etrafımıza ördükleri sosyo ekonomik ve psikolojik ağlarla hem kendimizden hem ülkemizden soğur, tiksinir olduk. Medyadan emperyallerin göstermelik şaşalı yaşamlarının hayranı olduk. Önce millet, birlik ve vatanperverlik ruhunu kaybetti. Elimizde bir Müslümanlığımız var. Onu da sahte tarikat ve cemaatler aldı. Birliğimizin hedef alındığını, ne askerler, ne istihbaratçılar, ne akademisyenler görmediler. Herkesin derdi alacakları bol para, rahat hayat ile günlerini gün etmekti.”
Saddam sırtından vuruldu
“Rahmetli Saddam Hüseyin, kökü dışarıda, satılmış yardımcı ve bürokratlarının gerçek yüzlerini öğrenemeden şehit oldu” diyen Esra K., “Kimyasal Ali gibi isimler onu da Irak’ı da çoktan satmıştı. Cephaneliklerimizi patlattılar. Hayatımızı cehenneme çevirdiler. Sonra da ‘Lideriniz gitsin, sıkıntı bitsin’ dediler. ‘Lider kötü, diktatör. Bu giderse Irak Paris gibi olacak’ dediler. Saddam şehit oldu, ülkemiz işgal edilip dörde bölündü. Kontrol her yerde Siyonist emperyallerde. Satılanları aldılar, kiralık yönetici ya da kukla olarak kullandılar. Olmayan kimyasal silah nedeniyle yıllarca ambargo ve yoksullukla muhatap olduk. Şimdi viran olmuş ülke var. Mülteci olduk. Keşke bu kadar özgürlükçü(!) olacağımıza bir parça vatanperver, samimi mümin olabilseydik diyoruz şimdi” diye konuştu.