AKİT MENÜ

Yerel

Kütahya'da feci olay!

Kütahya'da alkollü sürücünün kullandığı otomobil aydınlatma direğine çarptı. Olayda 1'i ağır, 2 kişi yaralandı.

Güncelleme Tarihi:

Kaza, saat 02.00 sıralarında Kütahya, Ali Paşa Mahallesi Fatih Sultan Mehmet Bulvarı İl Sağlık Müdürlüğü önünde meydana geldi.

Otomobil alev aldı

Maliye yönüne giden A.K. yönetimindeki 43 RA 916 plakalı otomobil, aşırı hız nedeniyle sürücüsünün kontrolünden çıkıp önce yolun sağındaki kaldırım taşlarına, ardından da refüjdeki demir aydınlatma direğine çarpıp karşı şeride geçti. Kazada, otomobilden fırlayan sürücünün kardeşi O.K. (17) ile B.R.K. yaralandı. Kazanın ardından otomobil alev aldı.

Yaralılar hastaneye kaldırıldı

Bölge İdare Mahkemesi'ndeki görevli bir polisin telsiz anonsu ile kaza yerine sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Yaralılar, ambulanslarla Kütahya Sağlık bilimleri Üniversitesi Evliya Çelebi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Yaralılardan durumu ağır olan O.K., ilk müdahalesinin ardından Eskişehir Osman Gazi Tıp Fakültesi'ne sevk edildi.

Alkollü olduğu tespit edildi

Yanan otomobil itfaiye ekiplerinin müdahalesi sonucu söndürüldü. Kazayı yara almadan atlatan sürücü görüntü almak isteyen gazetecilere saldırdı. Polis tarafından durdurulan sürücü, ifadesi alınmak üzere polis merkezine götürüldü. Sürücü A.K.'nin yapılan kontrollerinde 1.59 promil alkollü olduğu tespit edildi.

Yorumlara Git

Almanya sıcaktan kavruluyor! Rekor 24 saat geçmeden yeniden kırıldı

Kudüs'te haraç düzenine geçit yok! Filistin lideri Abbas, siyonistlerin mukaddes topraklardaki yeni sinsi oyununu tüm dünyaya ifşa etti!

17 kilodan 9 kiloya düştü! Açlıktan ölmüş... 4 yaşındaki Aren’in ölümünde kan donduran detay

Avrupa ülkesinde beklenmedik gelişme: Tasarrufa gittiler Türkiye'ye akın edecekler

İstanbul'da feci kaza! Ölü ve yaralılar var