AKİT MENÜ

Yerel

Mantar yediler, hastaneye kaldırıldılar

Karaman'da piknik yaparken ormanlık alanda topladıkları mantarları yiyen 4 kişi zehirlendi. Rahatsızlanan şahıslar Karaman Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Karaman'da ormanlık alandan topladıkları mantarları yiyen 4 kişi zehirlendi.

Alınan bilgiye göre, merkeze bağlı Gökçe köyüne piknik yapmaya giden H.G. ( 44), C.A. (33), M.G. (51) ve M.A.B. (51), ormanlık alandan topladıkları mantarları pişirerek yedi.

Bir süre sonra fenalaşan 4 kişi, 112 Acil Sağlık ekiplerini arayarak yardım istedi.

İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekiplerince Karaman Devlet Hastanesine kaldırılan 4 kişinin, yedikleri mantardan zehirlendikleri belirlendi.

Yorumlara Git

Almanya sıcaktan kavruluyor! Rekor 24 saat geçmeden yeniden kırıldı

Kudüs'te haraç düzenine geçit yok! Filistin lideri Abbas, siyonistlerin mukaddes topraklardaki yeni sinsi oyununu tüm dünyaya ifşa etti!

17 kilodan 9 kiloya düştü! Açlıktan ölmüş... 4 yaşındaki Aren’in ölümünde kan donduran detay

Avrupa ülkesinde beklenmedik gelişme: Tasarrufa gittiler Türkiye'ye akın edecekler

İstanbul'da feci kaza! Ölü ve yaralılar var