AKİT MENÜ

Yerel

Fethiye'de vahşet! Başından vurup jandarmayı aradı

Muğla'nın Fethiye ilçesinde alkollü bir adam, tartıştığı eşini ruhsatsız tabancasıyla öldürdükten sonra, jandarmayı arayarak kendisini ihbar etti.

Muğla'nın Fethiye ilçesinde, eve alkollü geldiği için tartıştığı eşini tabancayla vurarak öldüren kişi, ardından jandarmayı arayıp "Eşimi vurdum" diyerek kendini ihbar etti.

Olay; Faralya Mahallesi Kızılcakaya Sokak'ta meydana geldi. Gece eve alkollü geldiği iddia edilen Birol Ü. (37), eşi Gamze Ü. (31) ile tartışmaya başladı. Tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine Birol Ü. evde bulunan ve ruhsatsız olduğu belirlenen tabancayla eşini başından vurdu.

Olayın ardından Birol Ü., jandarma ekiplerini arayarak eşini yaraladığını bildirdi. Jandarma ve sağlık ekipleri eve geldiğinde, Gamze Ü.'nün hayatını kaybettiğini tespit etti. Jandarma tarafından gözaltına alınan Birol Ü. ifadesi alınmak üzere Ölüdeniz Jandarma Karakol Komutanlığına götürüldü.

Gamze Ü.'nün cesedi olay yerinde yapılan ön incelemenin ardından otopsi yapılmak üzere Muğla Adli Tıp Kurumuna gönderildi. Çiftin, 3 çocuklarının bulunduğu öğrenildi. Konuyla ilgili soruşturma devam ediyor.

Yorumlara Git

Almanya sıcaktan kavruluyor! Rekor 24 saat geçmeden yeniden kırıldı

Kudüs'te haraç düzenine geçit yok! Filistin lideri Abbas, siyonistlerin mukaddes topraklardaki yeni sinsi oyununu tüm dünyaya ifşa etti!

17 kilodan 9 kiloya düştü! Açlıktan ölmüş... 4 yaşındaki Aren’in ölümünde kan donduran detay

Avrupa ülkesinde beklenmedik gelişme: Tasarrufa gittiler Türkiye'ye akın edecekler

İstanbul'da feci kaza! Ölü ve yaralılar var