AKİT MENÜ

Yerel

Büyükşehirden Alanya’ya 300 bin çiçek

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Alanya’yı yaz sezonuna hazırlıyor.

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Alanya’yı yaz sezonuna hazırlıyor. Park ve Bahçeler ekipleri sorumluluk alanı içerisindeki bölgelere 300 bin yazlık bitki ve çiçek dikti.


Alanya merkez, Oba, Tosmur, Konaklı, Türkler başta olmak üzere, sorumluluk sahası içinde bulunan park, bahçe, yeşil alan, kaldırım, refüj ve yürüyüş yollarında ocak ayı boyunca dikilen yazlık çiçekler kendini göstermeye başladı.

Gruplar halinde çalışan ekipler, Alanya’da 300 bin çiçek ve bitkiyi toprakla buluşturdu. Aynı zamanda bitki ve çiçek dikiminin yanı sıra Park ve Bahçeler ekipleri, sorumluluk alanı içinde bulunan yerlerdeki süs havuzlarını da bakım ve onarımını gerçekleştiriyor. Havuzların içinde temizlik yapan ekipler, aydınlatma sistemlerini de elden geçiriyor.

Yorumlara Git

Almanya sıcaktan kavruluyor! Rekor 24 saat geçmeden yeniden kırıldı

Kudüs'te haraç düzenine geçit yok! Filistin lideri Abbas, siyonistlerin mukaddes topraklardaki yeni sinsi oyununu tüm dünyaya ifşa etti!

17 kilodan 9 kiloya düştü! Açlıktan ölmüş... 4 yaşındaki Aren’in ölümünde kan donduran detay

Avrupa ülkesinde beklenmedik gelişme: Tasarrufa gittiler Türkiye'ye akın edecekler

İstanbul'da feci kaza! Ölü ve yaralılar var