Yerel
Hoş geldin ‘bahar’, hoş geldin ‘Ömer’ bebek
Zeytinburnu’nda yıllardır bir bahar klasiği haline gelen fesleğen dağıtımına Merkezefendi Mahallesi’nden başlayan Zeytinburnu Belediye Başkanı Ömer Arısoy hoş bir sürprizle karşılaştı.
Seçim kampanyasını gerçekleştirdiği dönemde tanıştığı hamile kadının doğan çocuğuna Ömer ismini koyduğunu öğrenen Başkan Arısoy, minik Ömer’i ziyaret etmeyi unutmadı. Başkan Arısoy, Zeytinburnu’nda gelenekselleşen ‘Fesleğen Kokulu Bahar, Hoş geldin’ etkinliği kapsamında vatandaşlara fesleğen dağıttı. Arısoy, “Baharı fesleğen ile karşılıyoruz, aynı zamanda seçimlerde bize destek veren değerli hemşehrilerimize teşekkür etme imkânı da buluyoruz” dedi.
HOŞ GELDİN ÖMER BEBEK
Fesleğen dağıtımı esnasında, seçim kampanyasını gerçekleştirirken tanıştığı hamile bir kadının doğan çocuğunun adını Ömer koyduğunu öğrenen Arısoy, küçük Ömer’e altın taktı. Karşılaştığı bu hoş sürpriz hakkında duygularını da dile getiren Arısoy, “Hanımefendiyle hamileyken görüşmüştük, bebek doğmuş, şimdi 15 günlük olmuş, adını da Ömer koymuşlar. Bizim başkan olmamızla eş zamanlı. Çok sevindim, hemşehrim yeni bir adaşım daha oldu. Allah analı babalı büyütsün. Vatana, millete, devlete faydalı eylesin” şeklinde konuştu.
SEPETLE BİRLİKTE BEKLİYORLAR
Fesleğen dağıtımının Zeytinburnu için artık bir gelenek haline geldiğini vurgulayan Başkan Arısoy, “Zeytinburnulu hemşehrilerimiz buna çok alışık, fesleğen lafını duyunca herkes sepetleri ile birlikte balkona çıkar. Ben de bu vesile ile hem baharı karşılıyorum hem de seçimden sonra yapacağımız teşekkür ziyaretlerini gerçekleştiriyorum. Yine seçimde olduğu gibi, seçimden sonra da fesleğen kampanyası ile birlikte bütün Zeytinburnu’nu yeniden turlayacağız, bunu aynı zamanda her sene yapacağız İnşallah” ifadelerini kullandı