AKİT MENÜ

Dünya

Ruslara ait denizaltı ve askeri kurtarma gemisi Çanakkale Boğazı'ndan geçti

Sahil Güvenlik unsurlarının eşlik ettiği, Rus Donanmasına ait denizaltı ile askeri kurtarma gemisi, Çanakkale Boğazı’ndan geçti.

Rus Donanmasına ait denizaltı ile askeri kurtarma gemisi, Çanakkale Boğazı'ndan geçti.

Donanmanın Karadeniz Filosu'nda görevli "Kolpino" isimli denizaltı, sabah Ege Denizi yönünden boğaza girdi.

Marmara'ya ilerleyen denizaltıya sahil güvenlik unsurları eşlik etti.

Kashtan sınıfı "KIL-158" borda numaralı askeri kurtarma gemisi ise Marmara Denizi yönünden Çanakkale Boğazı'na giriş yaptı.

Boğaz geçişi sırasında sahil güvenlik unsurlarının refakat ettiği gemi, Ege Denizi'ne seyrini sürdürdü. Geminin gideceği liman hakkında bilgi verilmedi.

Yorumlara Git

Başörtülü kadınlara zorbalık bitmiyor! Müslüman genç kızları gören 80’lik yobaz kriz geçirdi

Gazeteciler Cemiyeti’nden ‘adult only’ skandalı! Çocuklu aileler dışarıda, lüks turizm içeride!

İdamı gelsin eşkıyalık son bulsun! Oto galeriye kurşun yağmuru

Başkan Erdoğan: "NATO'nun caydırıcılığı ortak hedef"

Putin'den jet hızında talimat