AKİT MENÜ

Dünya

Moğolistan'da veba paniği! Ölüler var

Moğolistan’da, 2 kişinin hıyarcıklı vebadan yaşamını yitirdiği hastalık nedeniyle bölgenin de karantina altına alındığı duyuruldu.

Güncelleme Tarihi:

Moğolistan'ın Bayan-Ulgiy eyaletinde 2 kişinin hıyarcıklı vebadan yaşamını yitirdiği, hastalık nedeniyle bölgenin de karantina altına alındığı bildirildi.

Yerel basında yer alan haberde, bölgedeki 2 kişinin hıyarcıklı veba hastalığından dolayı öldüğü ifade edildi.

Yetkililer, hastalığın görüldüğü bölgenin karantina altına alındığını ve hastalığın yayılmasını önlemek için bir takım tedbirler alındığını duyurdu.

Haberde, hıyarcıklı veba hastalığının köstebek veya sıçanlardaki parazitler tarafından insanlara bulaşan "Yersinia pestis" enfeksiyonundan kaynaklandığı da vurgulandı.

Yorumlara Git

İsrailli bakandan Netanyahu’ya gönderme! ABD Başkanına ‘hayır’ diyemeyen başbakan olmasın

Son dakika! Milletvekili Ümit Dikbayır, CHP'den istifa etti

TBMM’den iğrenç iddiaya cevap! DEM Parti'den 'çıplak arama' palavrası

Cinayet 13 yıl sonra aydınlandı: Ağrı’da 5 tutuklama

CHP’de sıcak gelişme! Kurultay için tarih açıklandı