AKİT MENÜ

Yerel

Daha sağlıklı bir çevre için çalışıyorlar

Turgutlu Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü, şehrin dört bir yanında sürdürdüğü çalışmalar kapsamında çöp konteynerlerinin yerinde dezenfektesini yaparken, ömrünü tamamlamış konteynerleri de yenileyerek hem sağlık hem de estetik açısından bulunduğu sokaklara rahat bir nefes aldırıyor.

Turgutlu Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü, şehrin dört bir yanında sürdürdüğü çalışmalar kapsamında çöp konteynerlerinin yerinde dezenfektesini yaparken, ömrünü tamamlamış konteynerleri de yenileyerek hem sağlık hem de estetik açısından bulunduğu sokaklara rahat bir nefes aldırıyor.


Çevre ve halk sağlığı açısından şehrin dört bir yanında 7/24 hizmet veren Turgutlu Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, çalışmaları kapsamında çöp konteynerlerini dezenfekte ederek, eskilerini de yenileriyle değiştiriyor, konteynerlerin bulundukları yerleri de kireçleyerek şehre rahat bir nefes aldırıyor. Çevre ve halk sağlığının önemini belirterek, çalışmaların aralıksız devam edeceğini söyleyen Turgutlu Belediye Başkanı Çetin Akın, “Turgutlu halkının sağlığı her şeyden önemli. Bu anlamda en önemli birimlerimizden Temizlik İşleri Müdürlüğü ekiplerimiz de gerek merkezde gerekse kırsal mahallelerimizde çalışmalarını sürdürüyor. Özellikle gün aşırı kullanımı olan çöp konteynerleri noktasında hassasiyet gösteriyoruz. Ekiplerimiz özel dezenfekte aracıyla konteynerleri yerinde dezenfekte ederken, bulundukları alanları kireçliyor, diğer yandan da eskilerini yenileriyle değiştiriyor. Ramazan Ayı’nı karşılamaya hazırlandığımız bu günlerde, çalışmalarımızın tüm hızıyla devam edecek” dedi.

Yorumlara Git

Eski Bakan'dan çarpıcı tespit! Şimdiye dek hiç bu kadar aşağılanmadık

Feodalizm Avrupa'ya geri döndü! Kıdemsizlere fırın kıdemlilere yayla

Bitik CHP okeye dönüyor! Hortumcu Mahmut konuştu kimse iplemedi

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik: Terörsüz Türkiye'de yeni aşamaya geçiyoruz

Villa başına haraç, meclis üyelerine zarfla ‘kara para’ maaş! CHP’li şile Belediyesi’nde milyonluk soygun!