AKİT MENÜ

Dünya

Asya ülkesinde emniyet müdürlüğüne saldırı! Onlarca yaralı var

Güney Asya ülkesi Afganistan'da Bağlan vilayeti Emniyet Müdürlüğü binasına düzenlenen saldırıda 40 kişinin yaralandığı bildirildi.

Afganistan'ın kuzeyindeki Bağlan vilayeti Emniyet Müdürlüğü binasına düzenlenen saldırıda 40 kişinin yaralandığı bildirildi.

İçişleri Bakanlığı sözcüsü Nasrat Rahimi, basına yaptığı açıklamada, bir saldırganın, emniyet müdürlüğü binası girişinde, üzerine yerleştirdiği bombayı patlattığını, daha sonra diğer silahlı saldırganların binanın içerisine girdiğini söyledi.

Rahimi, emniyet mensupları ile saldırganlar arasında silahlı çatışma çıktığını belirtti.

Yan binada öğrenciler vardı

Çatışmanın devam ettiği bilgisini paylaşan Rahimi, şu ana kadar yaklaşık 40 kişinin yaralandığını aktardı.

Rahimi, yaralıların çoğunun emniyet binasının yanındaki okulda eğitim gören öğrenciler olduğunu ifade etti.

Saldırıyı Taliban örgütü üstlendi.

Yorumlara Git

Tahran’dan füze iddialarına sert yalanlama! Masada füze yok, pazarlık iddiaları tamamen asılsız!

Rüzgar ters esince mi yazacaksınız? ‘En az 100 bin avro isteyelim başkanım’

Mahalli idareler için dikkat çeken çağrı: “Kapsamlı bir yerel yönetimler reformuna ihtiyaç var”

Mühimmat deposunda patlama: Can kayıplarımız var

İran duyurdu: Böyle bir zorunluluğumuz yok