AKİT MENÜ

Yerel

Korkunç olay! Piknik alanında kendini astı

Osmancık'ın Koyunbaba Mahallesi, Düztepe piknik alanında fizik tedavi gördüğü iddia edilen yaşlı adam, kendisini asarak yaşamına son verdi.

Çorum'un Osmancık ilçesinde fizik tedavi gören M.A.(60), piknik alanındaki tuvalette kendisini iple asarak yaşamına son verdi.

Olay, Koyunbaba Mahallesi, Düztepe piknik alanında meydana geldi. Yürüyüşe çıkmak için evinden ayrılan M.A.'dan bir süre sonra haber alamayan ailesi, piknik alanına gitti. Aile, M.A.'yı piknik alanında bulunan tuvalet içerisinde iple tavana asılı halde buldu. İhbar üzerine olay yerine 112 Acil Sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Sağlık ekipleri, yaptığı kontrolde M.A.'nın hayatını kaybettiğini belirledi. Olay yerinde yapılan incelemenin ardından M.A.'nın cesedi, otopsi için Osmancık Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı. İntihar ettiği tespit edilen 2 çocuk babası M.A'nın, bir süredir fizik tedavi gördüğü belirtildi. Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.

Yorumlara Git

Eski Bakan'dan çarpıcı tespit! Şimdiye dek hiç bu kadar aşağılanmadık

Feodalizm Avrupa'ya geri döndü! Kıdemsizlere fırın kıdemlilere yayla

Bitik CHP okeye dönüyor! Hortumcu Mahmut konuştu kimse iplemedi

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik: Terörsüz Türkiye'de yeni aşamaya geçiyoruz

Villa başına haraç, meclis üyelerine zarfla ‘kara para’ maaş! CHP’li şile Belediyesi’nde milyonluk soygun!