AKİT MENÜ

Yerel

'Şehrimiz için iş birliğine hazırız'

Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Rektörü Prof. Dr. Sait Bilgiç’i ağırlayan Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, “Şehrimiz için tüm kurumlarımızla her konuda katkı sağlamaya, iş birliğine hazırız” dedi.

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı’ya hayırlı olsun ziyaretinde bulunan OMÜ Rektörü Prof. Dr. Sait Bilgiç, belediye başkanı seçilmesinden dolayı tebrik ettiği Sandıkçı’ya yeni görevinde başarı diledi. Rektör Bilgiç’e ziyaretinden dolayı teşekkür eden Başkan Sandıkçı da üniversitelerin şehir ve ülke için önemine işaret ederek, tüm kurumlarla şehrin gelişimi adına iş birliğine hazır olduklarını söyledi. Üniversitelerin bir şehrin gelişmesinde en önemli unsurlar olduğunu ifade eden Sandıkçı, Şehrimizin dinamiklerini oluşturan tüm kurumlarımızla birlikte Samsun’umuz için değer üretecek her projede beraber çalışacağız. Canik Belediyesi olarak şehrimizin yarına olacak her konuda katkı sağlamaya, işbirliğine hazırız. Birlik, beraberlik, uyum ve istişare içerisinde güzel işler başaracağımıza inanıyorum” diye konuştu.

Yorumlara Git

Eski Bakan'dan çarpıcı tespit! Şimdiye dek hiç bu kadar aşağılanmadık

Feodalizm Avrupa'ya geri döndü! Kıdemsizlere fırın kıdemlilere yayla

Bitik CHP okeye dönüyor! Hortumcu Mahmut konuştu kimse iplemedi

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik: Terörsüz Türkiye'de yeni aşamaya geçiyoruz

Villa başına haraç, meclis üyelerine zarfla ‘kara para’ maaş! CHP’li şile Belediyesi’nde milyonluk soygun!