AKİT MENÜ

Yerel

Kilis Belediyesi ot ile mücadele başlattı

Kilis Belediyesi tarafından kent genelindeki refüjlerde ve parklarda büyüyen otların temizleme çalışmalarına hız verdi.

Kilis Belediyesi tarafından kent genelindeki refüjlerde ve parklarda büyüyen otların temizleme çalışmalarına hız verdi.


Bu kış döneminde son 60 yılın en fazla yağışının yağdığı Kilis’te, havaların ısınmasıyla birlikte, park, refüjler ile yol güzergahındaki otların temizlenmesi için çalışmalar aralıksız sürüyor.

Kilis-Gaziantep, Kilis-İslahiye, Kilis -Öncüpınar karayolunun belediye sınırları içerisindeki bölümler ile Çevre yolu üzerindeki refüjler ile kent genelindeki parklarda büyüyen otların temizleme çalışmaları aralıksız sürdüğü bildirildi.

Yorumlara Git

Eski Bakan'dan çarpıcı tespit! Şimdiye dek hiç bu kadar aşağılanmadık

Feodalizm Avrupa'ya geri döndü! Kıdemsizlere fırın kıdemlilere yayla

Bitik CHP okeye dönüyor! Hortumcu Mahmut konuştu kimse iplemedi

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik: Terörsüz Türkiye'de yeni aşamaya geçiyoruz

Villa başına haraç, meclis üyelerine zarfla ‘kara para’ maaş! CHP’li şile Belediyesi’nde milyonluk soygun!