AKİT MENÜ

Dünya

Bu kez sivilleri hedef aldı! Taliban'dan katliam

Afganistan'da Taliban militanları, hükümet güçlerine destek verdiği gerekçesiyle 14 sivili katletti.

Taliban militanlarının Afganistan'ın batısındaki Herat vilayetinin Farsi ilçesinde 14 sivili öldürdüğü bildirildi.

Herat Emniyet Müdürü General Aminullah Amarhil, gazetecilere yaptığı açıklamada, militanların Farsi ilçesinin Berpol köyünde, hükümet güçlerine destek verdiği gerekçesiyle 14 sivili öldürdüğünü belirtti.

Bazı sivillerin evleri ateşe verildi

Amarhil ayrıca, militanların bazı sivillerin evlerini ateşe verdiğini söyledi.

Konuyla ilgili Taliban'dan henüz bir açıklama yapılmadı.

Yorumlara Git

CHP'de iki il başkanı daha görevden alındı

Saldırıların ardından ilk yurt dışı ziyareti! İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan kritik temaslar için Pakistan’da!

Küresel haydut Trump, kirli emeline ulaştı! İran'a nükleer denetimi kabul ettirdi

Kılıçdaroğlu’nun beyaz bayrağını elinin tersiyle etti! Demirtaş’tan tepki çeken karar

Hristiyan Din Bilimci, Osmanlı'nın adaletini anlattı