Dünya
Katil Netanyahu dünyaya ilan etti: Savaşacağız!
İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, "Bu sabah buraya gelirken İran'ın nükleer programını sürdürmeyi planladığını duydum. İran'ın nükleer silah elde etmesine izin vermeyeceğiz. Bizi öldürecek olanlarla savaşmaya devam edeceğiz" dedi.
İran Dışişleri Bakanı Muhammed Cevad Zarif, ABD'nin nükleer anlaşmadan tek taraflı çekilmesine karşılık, "İran, nükleer anlaşma kapsamında gönüllü şekilde uyguladığı bazı taahhütleri yerine getirmemeyi çıkarlarına uygun görmüştür" dedi.
İran Cumhurbaşkanı Hasan Ruhani de, ABD'nin yaptırımlarına karşılık 60 gün içinde İran'ın nükleer anlaşmadaki çıkarları korunmazsa zenginleştirilmiş uranyum seviyesini artıracaklarını açıkladı.
Bu açıklamalarla nükleer faaliyetlerine tekrar başlayacağını ilan eden Tahran yönetimine ilk tepki İsrail'den geldi.
İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, bir anma töreninde gerçekleştirdiği konuşmada, "Bu sabah buraya gelirken İran'ın nükleer programını sürdürmeyi planladığını duydum. İran'ın nükleer silah elde etmesine izin vermeyeceğiz. Bizi öldürecek olanlarla savaşmaya devam edeceğiz" dedi.