Yerel
Afganistan'da emniyet müdürü ve 3 koruması öldürüldü!
Afganistan'da Emniyet Müdürü Sayed Arif Sadat ve 3 koruması bombalı saldırıyla öldürüldü.
Afganistan'ın Lagman vilayeti Alingar ilçe Emniyet Müdürü Sayed Arif Sadat'ı hedef alan bombalı saldırıda, emniyet müdürü ile 3 korumasının öldüğü bildirildi.
Lagman Valiliği Sözcüsü Asadullah Devletzey, yaptığı açıklamada, Alingar'ın Miskin Abad köyünde yol kenarına yerleştirilen bombanın, emniyet müdürünün makam aracının bölgeden geçtiği sırada patlatıldığını söyledi.
Saldırıda Alingar ilçe Emniyet Müdürü Sayed Arif Sadat ile 3 korumasının yaşamını yitirdiğini kaydeden Devletzey, 2 korumasının da yaralandığını belirtti.
Saldırıyı henüz üstlenen olmadı.