AKİT MENÜ

Yerel

Anneleri tarafından terk edilen yavru sansarlar, DKMP’da koruma altına alındı

Erzincan’da anneleri tarafından terk edilen 4 günlük iki kaya sansarı, vatandaşlar tarafından ölmek üzereyken bulunarak Doğa Koruma Milli Parklar (DKMP) ekiplerine teslim edildi.

Erzincan’da anneleri tarafından terk edilen 4 günlük iki kaya sansarı, vatandaşlar tarafından ölmek üzereyken bulunarak Doğa Koruma Milli Parklar (DKMP) ekiplerine teslim edildi.


Erzincan’ın Tercan ilçesi Mercan Belediyesine bağlı Edebük köyünde duyarlı bir vatandaş köylerinde yeni doğmuş iki adet kaya sansarı yavrusu olduğunu, annesinin yavrularının yanına 2-3 gündür gelmediğini görünce durumu DKMP Erzincan Şube Müdürlüğü ekiplerine bildirdi. Ekipler köye giderek yavru sansarları Şube Müdürlüğüne getirerek koruma altına aldı.

Kaya sansarı yavrularının gerekli bakım ve beslenme ihtiyaçlarını gideren DKMP ekipleri, Tarım ve Orman Bakanlığı 13.Bölge Müdürlüğü personellerine bakanlığın protokolü bulunan Kars Kafkas Üniversitesi-Yaban Hayvanı Kurtarma ve Rehabilitasyon Merkezine götürülmesi üzere teslim etti.

Yorumlara Git

Villa başına haraç, meclis üyelerine zarfla ‘kara para’ maaş! CHP’li şile Belediyesi’nde milyonluk soygun!

Ticaret Bakanlığından gurbetçilere ve yolculara rahat nefes aldıran açıklama! Gümrükten geçişte her yolcu için muafiyet limitleri belli oldu

CHP’li belediyenin toplamadığı çöplükte çıkan yangın makilik alana sıçradı

Sosyal medyada büyük beğeni topladı! Mezuniyet töreninde muhteşem konuşma

Esfele Safilin kana doymuyor: İblis Gazze'de yine masumları vurdu!