AKİT MENÜ

Dünya

Afganistan'da bir saldırı daha! Ölüler var

Taliban militanlarının, Afganistan'ın kuzeyindeki Belh vilayetinin Hulum ilçesinde düzenlediği saldırıda 5 güvenlik görevlisinin hayatını kaybettiği açıklandı.

Taliban militanlarının, Afganistan'ın kuzeyindeki Belh vilayetinin Hulum ilçesindeki polis karakoluna saldırması sonucu 5 güvenlik görevlisinin hayatını kaybettiği bildirildi.

Belh Emniyet Müdürlüğü Sözcüsü Adilşah Adil, basına yaptığı açıklamada, militanların, Hulum'daki polis karakoluna saldırmasının ardından çatışma çıktığını belirtti.

Çatışmada 5 güvenlik görevlisinin öldüğünü ifade eden Adil, 6 güvenlik görevlisinin yaralandığını söyledi.

Adil, çatışmada militanların da kayıp verdiğini kaydetti.

Taliban'dan henüz açıklamada yapılmadı.

Yorumlara Git

Zonguldak'ta hafızlık icazet programı şeddeli kafirleri rahatsız etti! 'Şeriata karşı omuz omuza'

Dine siyaset alet edilmiş mi Kemalistler? Cami bahçesinde Mustafa Kemal büstü

Götürmek genlerinde var! Korsan Özgür arabaya da çökmüş!

İBB yöneticisi kaçırılmıştı! Kaçıranlar böyle yakalandı

Venezuela'nın yeni lideri, Maduro'yu sattı!