AKİT MENÜ

Dünya

ABD’den İran açıklaması: Savaş istemiyoruz fakat...

ABD Dışişleri Bakanı Mike Pompeo, İran ile yükselen gerilimle ilgili açıklamalarda bulundu.

ABD Dışişleri Bakanı Mike Pompeo, yaptığı açıklamada, İran'ın son birkaç hafta içinde 'yükselen bir dizi tehditkar eylem ve açıklamada bulunduğunu' söyledi.

Yapılan açıklamada, "ABD, ortaklarımız ve müttefiklerimizin yanıtı açıktı: Savaş istemiyoruz" diyen Pompeo, "Fakat İran'ın 40 yıldan beri Amerikan askerlerini öldürmesi, Amerikan tesislerine saldırması ve Amerikalıları rehin alması kendimizi savunmamız gerektiğini sürekli hatırlatıyor" ifadelerini kullandı.

Pompeo, şöyle devam etti:

"Tahran'daki rejim, kendisi veya vekilleri tarafından ABD menfaatlerine veya vatandaşlarına yönelik herhangi bir saldırının hızlı ve kararlı bir ABD tepkisi ile yanıt alacağını anlamalıdır."

Yorumlara Git

ABD’den kazık yiyince hopluyor: Terörist başı su sözü ilk kez söyledi!

Zonguldak'ta hafızlık icazet programı şeddeli kafirleri rahatsız etti! 'Şeriata karşı omuz omuza'

Dine siyaset alet edilmiş mi Kemalistler? Cami bahçesinde Mustafa Kemal büstü

Götürmek genlerinde var! Korsan Özgür arabaya da çökmüş!

İBB yöneticisi kaçırılmıştı! Kaçıranlar böyle yakalandı