Dünya
Afganistan'da patlama! Çok sayıda sivil kayıp var
Afganistan'da Taliban tarafından yol kenarına yerleştirildiği belirtilen bombanın patlaması sonucu 8 sivilin hayatını kaybettiği bildirildi.
Afganistan'ın Daykundi vilayetinin Navemiş ilçesinde yol kenarına yerleştirilen bombanın patlaması sonucu 8 sivilin öldüğü bildirildi.
Navemiş İlçe Kaymakamı Hacı Bal Han, basına yaptığı açıklamada, ilçe merkezine yakın bir bölgede yol kenarına yerleştirilen bombanın, sivilleri taşıyan aracın bölgeden geçişi sırasında patladığını belirtti.
"Taliban yerleştirdi"
Patlamada 8 sivilin yaşamını yitirdiğini ifade eden Han, 3 sivilin de yaralandığını söyledi.
Han, bombanın, Taliban tarafından bölgeye yerleştirildiğini kaydetti.