AKİT MENÜ

Dünya

Suudi Arabistan'ın petrol tankerlerine saldırı

Suudi Arabistan'a ait iki petrol tankeri Birleşik Arap Emirlikleri limanı açıklarında saldırıya uğradı.

Güncelleme Tarihi:

Suudi Arabistan Enerji Bakanı Halid el-Falih, iki petrol tankerinin Birleşik Arap Emirlikleri'nin Fujairah limanı açıklarında "sabotaj saldırısına" uğradığını açıkladı.

Resmi haber ajansı SPA'nın aktardığına göre bakan gemilerde ölü ya da yaralı olmadığını ancak ciddi hasar yaşandığını söyledi.

Enerji bakanı, saldırılardan birinin ABD'ye götürmek üzere ham petrol yüklenmesi için Ras Tanura limanına doğru ilerleyen ülkenin resmi petrol şirketi Suudi Aramco'ya ait gemide yaşandığını belirtti.

Pazar günü de Birleşik Arap Emirlikleri Dışişleri Bakanlığı ülkenin dört ticari gemisine "sabotaj operasyonu" yaşandığını duyurmuştu. Bakanlık can kaybı olmadığını kaydederken sabotaj hakkında detaylı bilgi vermedi.

Yorumlara Git

Venezuela'nın yeni lideri, Maduro'yu sattı!

Van’dan acı haber! 1 askerimiz şehit

Biri kirayı ödeyemiyor, biri jetlerde geziyor, biri lüks villada yaşıyor

İsrail kankası Yunanistan’la da ters düştü

Çok sayıda gözaltı ve tutuklama var: Siber farelere ağır darbe!