AKİT MENÜ

Yerel

Yaşlı kadın evinde öldü, cesedi 10 gün sonra bulundu

Bolu'da çocukları yurt dışında olduğu için yalnız yaşayan 72 yaşındaki Gülhanım Bayat'ın cesedi, ölümünden 10 gün sonra dairesinde bulundu.

Bolu'da Gülhanım Bayat’ın, bir süredir kötü kokular gelen evinde cesedi bulundu. Bayat'ın 10 gün önce öldüğünün tahmin edildiği belirtildi.

Beşkavaklar Mahallesi Pınarbaşı Sokak'ta, çocukları yurt dışında olduğu için yalnız yaşayan Gülhanım Bayat'ın (72) apartman dairesindeki evinden gelen kokuları fark eden komşuları, polise haber verdi.

Gelen polis ekipleri, itfaiye ekibinin kapıyı kırmasıyla eve girdi. Koku nedeniyle maskelerle eve giren ekipler, yaşlı kadının cansız bedeni ile karşılaştı.

Yaklaşık 10 gün önce öldüğü tahmin edilen Gülhanım Bayat'ın cansız bedeni, ölümünün üzerinden uzun süre geçmesi nedeniyle şişince, tabuta sığmadı. Tabutun kapağı açık bırakılarak cenaze aracına konuldu.

Gülhanım Bayat'ın cesedi, İzzet Baysal Devlet Hastanesi Köroğlu Ünitesi morguna kaldırıldı.

Yorumlara Git

AK Parti’den Başkan Erdoğan’a yeni şarkı: Dombra’dan sonra büyük ses getirecek

Batı’da ne varsa Doğu’ya da o Terörö üssü Hakkari'den sağlık üssü Hakkari'ye

Katillerle imzalar atıldı Anlaşma tamam ama güvenen kim!

Meteoroloji uzmanından dikkat çeken uyarı.... Aman dikkat! Bu sene yaz bitmeyecek

Almanya’yı tercih eden doktoru hararet bastı! Daha çok ararsınız Türkiye’yi