AKİT MENÜ

Dünya

İran: Amerika ile savaşın eşiğindeyiz

İran Devrim Muhafızları Genel Komutanı General Hüseyin Selami, Amerika Birleşik Devletleri ile yaşanan gerilime ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

This browser does not support the video element.

İran Devrim Muhafızları Genel Komutanı General Hüseyin Selami, ABD ve müttefikleri ile topyekün bir savaşın eşiğinde olduklarını söyledi.

ABD’nin bölgede askeri gerilimi tırmandırmaya yönelik adımlarını değerlendiren Selami, ABD ile olası savaş ihtimali için, “Düşmanla topyekûn karşı karşıya gelmenin en üst noktasında bulunuyoruz. ABD artık çizginin son noktasına geldi. Dıştan görünen o güç ve heybetlerine rağmen onlar (ABD), içi boş bir kemik yığınından ibaretler” dedi.

Selami, İslam devriminin hiç olmadığı kadar hassas bir dönemden geçtiğini belirterek, “Düşman tüm gücünü bizimle karşı karşıya gelmek için kullanıyor. Bu süreç İslam devriminin kaderini belirleyecektir” diye konuştu.

Yorumlara Git

Bakan Akın Gürlek açıkladı! 2 kayıp dosyasında sıcak gelişme

Bahçeli'den önemli açıklamalar

Putin'in savaş makineleri İHA'lara yeniliyor!

Uyuşturucu operasyonunda gözaltına alınmıştı... Akit karşıtı baro başkanı istifa etti!

'Türkiye, İsrail için İran'dan çok daha büyük bir tehdit!'