AKİT MENÜ

Dünya

Asya ülkesi şokta! 154 mahkum firar etti

Güneydoğu Asya ülkesi Endonezya'da 154 mahkum hapishaneden firar etti. Cezaevini ateşe vererek kaçan mahkumların bir kısmının yakalandığı, firari olanların da yakalanması için çalışmaların sürdüğü belirtildi.

Endonezya'nın Kuzey Sumatra eyaletinde bir hapishaneden 154 mahkum firar etti.

Endonezya ajansı Antara'nın haberine göre, eyaletteki Langkat Cezaevi'nde bir mahkumda uyuşturucu tespit edilmesinin ardından diğer mahkumların da olaya karışarak binayı ateşe vermesiyle çıkan kargaşada 154 mahkum kaçtı.

Mahkumların çoğunun yakalandığını açıklayan bölge yetkilileri, 51 tutuklunun ise halen firari olduğunu ve arama çalışmalarının sürdüğünü ifade etti.

Riau eyaletinde de geçen hafta bir hapishanede benzer bir olayda onlarca mahkum firar etmişti.

Yorumlara Git

Bakan Akın Gürlek açıkladı! 2 kayıp dosyasında sıcak gelişme

Bahçeli'den önemli açıklamalar

Putin'in savaş makineleri İHA'lara yeniliyor!

Uyuşturucu operasyonunda gözaltına alınmıştı... Akit karşıtı baro başkanı istifa etti!

'Türkiye, İsrail için İran'dan çok daha büyük bir tehdit!'