AKİT MENÜ

Yerel

Tokat'ta sosyal denge sözleşmesi

Tokat Belediye Başkanı Av. Eyüp Eroğlu, Tokat Belediyesinde görev yapan memurlara bayram müjdesi verdi.

Başkan Eroğlu, Sosyal Denge Sözleşmesi kapsamında memurların Kurban Bayramında 1100, Ramazan Bayramında ise 750 lira ödenek alacağını açıkladı. Bem-Bir-Sen Genel Başkan Yardımcısı Nurettin Sever, Bem-Bir-Sen Tokat Şube Başkanı Kadir İşbilir’in yer aldığı Sosyal Denge Sözleşmesi imza töreninde konuşan Başkan Eroğlu şu mesajları verdi: “Bugün Sosyal Denge Sözleşmesi için bir araya geldik. Her vesileyle olduğu gibi bu toplantı vesilesiyle de siz değerli mesai arkadaşlarıma tek tek teşekkür etmek istiyorum. Beraber yol yürüdüğümüz bu süreçte beş yılı beraberce tamamladık. Yeni bir beş yıla yine beraber yelken açtık. Önümüzdeki süreçte de insanımız, halkımız, Tokatlımız bizlerden hizmet bekliyor. Bizlerden şehrimizle ilgili eserler ve güzellikler bekleniyor. İnanıyorum ki bu bilinçle hep beraberce daha güzel işler yapacağız. Beraber olunursa işler bereketlenir. İnşallah sizlerin de gayretiyle daha güzel işler yapacağız. Önümüzdeki 5 yılda çok daha güzel işlere imza atacağımızı düşünüyorum. Bildiğiniz gibi biz Tokat’ımız için 71 tane proje açıkladık. Sizlerle beraber bu işlere imza atacağımızı bildiğimiz için bunları söyledik. Size güveniyoruz dedik.”

Yorumlara Git

5816 sayılı yasayı arkalarına alarak önüne gelene dava açıyor! ADD, milletin başına bela

Sabah tokalaştı akşam yuhalattı

Yüzlerine bile bakmadıkları alevilere ve kürtlere sarıldılar! Her yol mübah

Gazze’de elektrik ve klima krizi! Siyonist göz göre göre ölüme sürüklüyor

Mizahınız Batsın! Siyasal Alevi Deniz Göktaş Kur'an-ı Kerim'le alenen alay etti!