AKİT MENÜ

Yerel

Aşırı sıcaklar asfaltı eritti! Kaplumbağalar zifte büründü

Antalya’da aşırı sıcak nedeniyle eriyen asfaltta zift içinde kalan kaplumbağalar, tedavi altına alındı.

Antalya’da aşırı sıcak nedeniyle eriyen sıcak asfalt, zaman zaman canlılar için risk oluşturuyor.

Konyaaltı Belediyesi, asfaltın eriyen zifti içinde kalan, ayak ve gövdesini hareket ettiremediği için de ölümle yüz yüze gelen kaplumbağalara yardım eli uzattı.

Durumları iyi

Konyaaltı Belediyesi Sağlık ve Rehabilitasyon Merkezi'nde tedavi altına alınan kaplumbağaların yapılan ilk müdahalesinde, reflekslerinin normal olduğu ve herhangi bir yara veya darbe izine rastlanmadığı görüldü. Üzerindeki zift kalıntıları temizlenen kaplumbağanın, durumunun iyi olduğu belirtildi.

Zift içinde bulunan kaplumbağaların duyarlı vatandaşlar tarafından kendilerine getirildiğini belirten Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen, kaplumbağaların Konyaaltı Belediyesi Sağlık ve Rehabilitasyon Merkezi'nde görevli veteriner hekimler tarafından özenle temizlendiğini söyledi. Üç kaplumbağanın da sağlık durumlarının iyi olduğunu belirten Başkan Semih Esen, Konyaaltı Belediyesi olarak her canlının yaşam hakkı olduğuna inandıklarını, bu düşünce doğrultusunda da hayvanları koruyup kollamak adına ellerinden geleni yaptıklarını bildirdi.

Yorumlara Git

İran Dışişleri'nden zehir zemberek açıklama: ABD uluslararası hukuku çiğnedi

Başkan Erdoğan’a takdim edildi Tarihi tablonun sırrı ortaya çıktı

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan başörtüsü karşıtlarına tepki: Geri kafalı fosiller

Düşman uçaklarına karşı harekete geçtiler Güney Kore’de hava alarmı

Bakanlıktan “14 kişilik baskın” iddiasına yalanlama