AKİT MENÜ

Yerel

Alaşehir Belediyesi güneş enerjisinden faydalanacak

Alaşehir Belediyesi belediyeye ait akaryakıt istasyonlarına kurduğu sistemle güneş enerjisinden faydalanmaya başladı.

Alaşehir Belediyesi belediyeye ait akaryakıt istasyonlarına kurduğu sistemle güneş enerjisinden faydalanmaya başladı.


Alaşehir Belediyesi daha çevreci bir gelecek için yatırımlarına hız kazandırdı. Belediyeye ait Uluderbent Mahallesi ve Alaşehir merkezde bulunan akaryakıt istasyonlarında kurulan sistemle birlikte gece aydınlatma elektriğini güneş enerjisinden üretmeye başlandı. Uluderbent Mahallesindeki akaryakıt istasyonunda 7, Alaşehir ilçe merkezindeki akaryakıt istasyonunda ise 8 panelden oluşan sistemle, her iki akaryakıt istasyonunun gece aydınlatmalarının tamamı, güneş enerjisinden karşılanıyor.

Kurulan sistemleri yerinde inceleyen Alaşehir Belediye başkanı Ahmet Öküzcüoğlu, "Belediye olarak her alanda tasarruf edeceğiz. Her birimi en ekonomik biçimde kullanacağız. Çağımızın yenilenebilir enerjisi olan ve aynı zamanda ekonomik olan güneş enerjisinden faydalanacağız. Amacımız hem ekonomik olmak hem de çevremizi korumak olacaktır" dedi.

Yorumlara Git

İran Dışişleri'nden zehir zemberek açıklama: ABD uluslararası hukuku çiğnedi

Başkan Erdoğan’a takdim edildi Tarihi tablonun sırrı ortaya çıktı

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan başörtüsü karşıtlarına tepki: Geri kafalı fosiller

Düşman uçaklarına karşı harekete geçtiler Güney Kore’de hava alarmı

Bakanlıktan “14 kişilik baskın” iddiasına yalanlama