AKİT MENÜ

Yerel

Yol kenarındaki su birikintisine düşen genç kız hayatını kaybetti

Sinop'ta işe giderken baygınlık geçirerek yol kenarındaki su birikintisine yüzüstü düşen 23 yaşındaki genç kız, kalbi durduğu gerekçesiyle kaldırıldığı hastanede verdiği yaşam mücadelesini kaybetti.

Sinop'ta yol kenarındaki su birikintisine düşen ve kalbi duran genç kız tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti.

Yaşam savaşı 19 gün sürdü

Sinop’ta bir fabrikada çalışan ve işe giderken baygınlık geçirerek yol kenarındaki su birikintisine yüzüstü düşen Selma Köstek'in (23) duran kalbi sağlık ekiplerince çalıştırılıp hastanede tedavi altına alınmıştı. Köstek, Sinop Atatürk Devlet Hastanesi yoğun bakım ünitesinde 19 gün süren yaşam savaşını kaybetti.

Köstek'in cenazesinin yarın Korucuk köyü kabristanlığında toprağa verileceği öğrenildi.

Yorumlara Git

İran Dışişleri'nden zehir zemberek açıklama: ABD uluslararası hukuku çiğnedi

Başkan Erdoğan’a takdim edildi Tarihi tablonun sırrı ortaya çıktı

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan başörtüsü karşıtlarına tepki: Geri kafalı fosiller

Düşman uçaklarına karşı harekete geçtiler Güney Kore’de hava alarmı

Bakanlıktan “14 kişilik baskın” iddiasına yalanlama