Yerel
Yol kenarındaki su birikintisine düşen genç kız hayatını kaybetti
Sinop'ta işe giderken baygınlık geçirerek yol kenarındaki su birikintisine yüzüstü düşen 23 yaşındaki genç kız, kalbi durduğu gerekçesiyle kaldırıldığı hastanede verdiği yaşam mücadelesini kaybetti.
Sinop'ta yol kenarındaki su birikintisine düşen ve kalbi duran genç kız tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti.
Yaşam savaşı 19 gün sürdü
Sinop’ta bir fabrikada çalışan ve işe giderken baygınlık geçirerek yol kenarındaki su birikintisine yüzüstü düşen Selma Köstek'in (23) duran kalbi sağlık ekiplerince çalıştırılıp hastanede tedavi altına alınmıştı. Köstek, Sinop Atatürk Devlet Hastanesi yoğun bakım ünitesinde 19 gün süren yaşam savaşını kaybetti.
Köstek'in cenazesinin yarın Korucuk köyü kabristanlığında toprağa verileceği öğrenildi.