AKİT MENÜ

Dünya

Mısır'da aşırı sıcaklar can aldı! 3 kişi öldü

Mısır'da hava sıcaklıklarının 45 dereceye kadar çıkması sonrası bazı kentlerde alarm düzeyi yükseltilirken, aşırı sıcakların neden olduğu yangınlarda 3 kişi öldü.

Mısır devlet gazetelerinden El-Ahram, Menufiye kentinde bir plastik fabrikasında hava sıcaklığı nedeniyle çıkan yangında 3 kişinin hayatını kaybettiğini yazdı.

Ülkenin kuzeydoğusundaki turistlik beldesi Şarm el-Şeyh'te de aşırı sıcaklar nedeniyle bir iş merkezinde yangın çıktığı bildirildi.

Öte yandan başkent Kahire ve Şarkiye kentlerinde iki toplu taşıma aracının yandığı, olaylarda can kaybı olmadığı duyuruldu.

Ülkenin güneyindeki Suhac kenti valiliği, şehirdeki bütün hastaneler ve hükümet dairelerinde alarm seviyesinin yükseltildiğini açıkladı.

Mısır Eğitim Bakanlığı da hava sıcaklıklarının artması nedeniyle bugün ülkedeki tüm ilk ve orta dereceli okulların bir gün süreyle tatil edilmesi ve sınavların ertelenmesi kararı almıştı.

Yorumlara Git

Defin krizi: Müslüman kadının cenazesi yakılarak külleri ateist mezarlığına defnedildi!

Ardahan'da korkutan deprem

Erhan Karaal'ın kaçırılmasıyla ilgili flaş karar alındı: Çok sayıda kişi tutuklandı

Büyük bomba patladı! Özgür Özel'den Ekrem İmamoğlu'na darbe!

Türkiye'de diri fay sayısı 485'ten 700'e yükseldi!