AKİT MENÜ

Yerel

Uludağ’da yol bahanesiyle ağaç kesilmesine tepki

Bursa’da yol genişletme çalışmaları sebebiyle Uludağ’ın eteklerindeki yüzlerce ağaç kesildi.

Bursa’da yol genişletme çalışmaları sebebiyle Uludağ’ın eteklerindeki yüzlerce ağaç kesildi. Çevreciler ağaç kesilmesine tepki gösterdiler.


Uludağ’ın Teferrüç, Kadıyayla ve Kirazlı bölgelerinde başlatılan yol genişletme çalışmaları kapsamında kesilen ağaçlar, çevrecilerin tepkisine sebep oldu. Çevreciler, şikayet dilekçelerini 20’ye yakın dağcılık kulübü üyeleri Bakut, Alfa Forever ve Doğader temsilcilerinin katılımı ile Orman Bölge Müdürlüğü’ne teslim etti.

Çevreciler dilekçede şunlara yer verdi:

""Teferrüç Mahallesi’nden Kadıyayla mevkine giden Buzcular patikası olan orman yolunda, yol genişletme çalışmaları ve ağaç kesimleri olduğunu gördük. Söz konusu çalışmanın Uludağ-Kirazlı’ya doğru devam edecek kanalizasyon hattı için yapıldığını öğrendik. Bu çalışmada yapılan yol, daha sonra araç çıkışına uygun hale getirilirse, yol kenarında yapılaşma ve kaçak ağaç kesimi olacağını biliyoruz. Bu çalışma sonucunda Uludağ ormanlarının ve Milli Park’ın zarar görmesinden endişe ediyoruz. Bu altyapı çalışmasının ağaç kesimi olmadan ve yol genişletilmeden yapılmasını ve söz konusu çalışma bittiğinde, araç çıkışının yasaklandığı bir orman yolu olarak doğal haliyle kalmasını talep ediyoruz."

Yorumlara Git

Bakanlıktan “14 kişilik baskın” iddiasına yalanlama

Kreş ve Gündüz Bakımevleri Yönetmeliği yürürlüğe girdi Belediyeler ‘Ekrem tarzı’ kreş açamayacak

Türkiye genelinde 48 farklı operasyon! Çete üyeleri evlerinden alındı!

Tımarhanede bugün: Ünlü oyuncu 'ben Atatürkçü değilim' dediği için hakkında dava açıldı!

Devlet, Allah'a küfredenleri tutuklayacağına ihbar edenleri susturuyor mu?