AKİT MENÜ

Yerel

Bu görüntü Kayseri'de, bir evin balkonunda çekildi!

Kayseri’de alaca doğan cinsi yırtıcı, yakaladığı güvercini bir evin balkonunda yedi. O anlar, ev sakini tarafından görüntüye alındı.

Güncelleme Tarihi:

Doğal alanlarında barınma ve beslenme imkanı bulamayan yırtıcı kuşlar şehir merkezinde son yıllarda çoğalan güvercinleri avlayıp apartmanlarda yaşamaya çalışıyorlar.

Kayseri Barosu avukatlarından Emre Ayan’ın sosyal medya hesabından paylaştığı görüntüler sosyal medya kullanıcılarının büyük ilgisini çekti.

Kocasinan ilçesi Sivas Caddesi’nde bulunan bir evin balkonunda çekilen görüntülerde aç kalan yırtıcı kuş alaca doğan, yakaladığı güvercini yiyor.

Sosyal medyada o anları paylaşan Avukat Emre Ayan, “Küçük oğlum aradı ‘baba balkona kuş kondu’ dedi. ‘Tamam yavrum’ dedim. Bir daha aradı ‘baba kuş kuşu yiyor’ dedi. Anlayamadım ‘video çek, bana gönder’ dedim ve manzara bu. National Geographic Kayseri.” yorumunu yaptı.

Yorumlara Git

Bakanlıktan “14 kişilik baskın” iddiasına yalanlama

Kreş ve Gündüz Bakımevleri Yönetmeliği yürürlüğe girdi Belediyeler ‘Ekrem tarzı’ kreş açamayacak

Türkiye genelinde 48 farklı operasyon! Çete üyeleri evlerinden alındı!

Tımarhanede bugün: Ünlü oyuncu 'ben Atatürkçü değilim' dediği için hakkında dava açıldı!

Devlet, Allah'a küfredenleri tutuklayacağına ihbar edenleri susturuyor mu?