AKİT MENÜ

Yerel

O ilimiz yanıyor! Termometreler 37 dereceyi gördü

Aydın'ın sahil kesimleri Kuşadası ve Didim'de, Afrika üzerinden gelen sıcak hava dalgası nedeniyle termometreler 37 dereceyi gördü.

Termometrelerin 37 dereceye kadar çıktığı Aydın'ın Kuşadası ve Didim ilçelerindeki sahillerde yoğunluk oluştu.

Afrika üzerinden gelen sıcak hava dalgasının etkili olduğu kent merkezinde termometreler 37 dereceyi gördü.

Aşırı nem ve sıcaktan dolayı bazı vatandaşlar dışarı çıkmamayı tercih etti. Dışarıda bulunanlar gölgelik alan ve parklarda vakit geçirdi.

Gölgede serinlemeye çalışanlardan Mehmet Kaygın, sıcak havanın oruç tutanlar için çok daha zor olduğunu, gölgelik alanlarda dinlenmeye çalıştıklarını söyledi.

Çay ocağında çalışan Kazım Gezer de sıcak havada çalışmanın güç olduğunu fakat Aydın sıcağına alıştıklarını ifade etti.

Plajlarda yoğunluk

Deniz suyu sıcaklığının 23 derece ölçüldüğü Didim ve Kuşadası ilçelerinde yabancı turistlerin ağırlıkta olduğu kişiler sahillere akın etti.

Didim'de tatil yapan turistlerin birçoğu dünyaca ünlü Altınkum Plajı'nda yüzüp güneşlendi.

Kuşadası ilçesinde de Kadınlar Denizi Sahili ile doğal güzellikleri ve koylarıyla ünlü Dilek Yarımadası - Büyük Menderes Deltası Milli Parkı da vatandaşların tercihleri arasında yer aldı.

Yorumlara Git

Kreş ve Gündüz Bakımevleri Yönetmeliği yürürlüğe girdi Belediyeler ‘Ekrem tarzı’ kreş açamayacak

Türkiye genelinde 48 farklı operasyon! Çete üyeleri evlerinden alındı!

Tımarhanede bugün: Ünlü oyuncu 'ben Atatürkçü değilim' dediği için hakkında dava açıldı!

Devlet, Allah'a küfredenleri tutuklayacağına ihbar edenleri susturuyor mu?

ABD İran kıyılarını vurdu! Ateşkes resmi olarak sonlanırsa dünya için felaket olur!